بلوک دو

پایگاه اطلاع رسانی هیئت مدیره مجتمع مسکونی امیرالمؤمنین

ساعت و تاريخ

بلوک دو

پایگاه اطلاع رسانی هیئت مدیره مجتمع مسکونی امیرالمؤمنین

چند رسانه ای
پیام های ساکنین

اطلاعیه حفر چاه

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۳۳ ب.ظ

 اطلاعیه حفر چاه فاضلاب

 

 

مالکین و ساکنین گرامی مجتمع مسکونی امیرالمؤمنین (الزهراء)، بلوک دو

با سلام؛

در ابتدای سال جاری با مشکل پرشدن چاه فاضلاب ساختمان مواجه شدیم که در ابتدا به زعم تخلیه آن در صدد رفع این مشکل بوجود آمده بودیم اما به مرور زمان با تخلیه مکرر و پرداخت هزینه های سنگین در کنار خطرات ناشی از پر شدن چاه فاضلاب و با نظر کارشناسانِ امر بدلیل کاهش قابلیت در جذب آب و نیاز مبرم ساختمان به چاه و البته برای کاهش هزینه اضافی تصمیم به حفر چاه فاضلاب جدید گرفتیم.

پر واضح است که مشارکت تمامی مالکین و ساکنین گرامی در کنار مدیریت ضروری و الزامی است تا هرچه سریعتر نسبت به حفر چاه ساختمان اقدام گردد.

با بررسی ها و محاسبات اولیه انجام شده سهم هر واحد مسکونی برای حفر چاه به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد که جزئیات هزینه ها متعاقبا از طریق پایگاه های اطلاع رسانی هیئت مدیره مجتمع مسکونی امیرالمؤمنین (الزهراء)، بلوک دو اعلام خواهد شد.

حداکثر مهلت پرداخت تا تاریخ 1399/4/31 می باشد که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به پرداخت سهم خود اقدام نمایید. شما می توانید مبلغ فوق را به شماره کارت 5894631817289077 به نام علی سالاری امجد بانک رفاه واریز نمایید.

هزینه حفر چاه به عهده مالکین واحدها می باشد اما مستأجرین و ساکنین گرامی موظف اند موضوع را به مالکین خود اطلاع دهند تا در پرداخت سهم خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مراجعه حضوری جهت هرگونه پرداخت وجه خودداری نمایید.

باتشکر

علی سالاری امجد - مدیریت ساختمان

1399/4/13

  • ۹۹/۰۴/۱۳

بلوک دو

حفر چاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشتیبانی