بلوک دو

پایگاه اطلاع رسانی هیئت مدیره مجتمع مسکونی امیرالمؤمنین

ساعت و تاريخ

بلوک دو

پایگاه اطلاع رسانی هیئت مدیره مجتمع مسکونی امیرالمؤمنین

چند رسانه ای
پیام های ساکنین

همانطور که می دانید آب ساختمان بلوک دو شب گذشته بدلیل بالازدن چاه فاضلاب و سرایت به یکی از واحد های ساختمان قطع شد و صبح امروز چهارشنبه ۹۹/۴/۲۵ پس از تخلیه چاه و فنرزنی با بازشدن انسداد لوله ها ساعت ۱۶:۳۰ وصل شد. مدیریت تا ساعت ۲ بامداد دیشب مشغول فنرزنی لوله فاضلاب بود اما بدلیل وجود مواد زائد در لوله ها و پرشدن چاه موفق به حل مشکل نشد. به همین دلیل برای جلوگیری از بالازدن چاه به حیاط و سرایت آن به واحدها ناچار به قطع آب به مدت طولانی شدیم. تنها راه رهایی از این مشکل حفر چاه جدید است که پس از پرداخت هزینه ی آن توسط ساکنین محترم از سوی مدیریت اقدام خواهد شد.

سهم هر واحد برای حفر چاه فاضلاب جدید مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد که تا این لحظه تنها دو واحد آن را پرداخت کردند. ضمنا به دلیل پرداخت هزینه های سنگین تخلیه چاه در چند نوبت در سه ماه گذشته، صندوق ساختمان خالی از موجودی می باشد.

حفر چاه بسیار جدی بوده و در صورت جدی نگرفتن آن ممکن است در روزهای آینده با قطعی طولانی مدت آب در ساختمان مواجه شویم. چاه ساختمان با استفاده همه ساکنین از آب ساختمان پر شده است و باید دست به دست هم داده تا این مشکل را در اسرع وقت حل کنیم.

به وبلاگ ما سر بزنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پشتیبانی